قرار وبلاگی

راستشو بخواهید خودمم خیلی وقت بود دلم واسه این قسمت دنیای مجازی تنگ شده بود وقتی اومدم کامنت های الهه و مونس خوندم گفتم زشته به خدا یه دستی به سر و کله اینجا بکشم

جاتون خالی هفته قبل طبق معمول تو محله های قدیمی تهران بودم رفتم تو یه پاساژ و از در پشتیش اومدم بیرون ببینم چه خبره یهو دیدیم انتهای پاساژ یه کافی شاپ هست(البته بسته بودا فک نکنین یه وقت تو ماه مبارک رمضان باز بود) دقیق تر که شدم یه سری صندلی گذاشته تو تراس که یه دید خوب با حال و هوای قدیمی به خونه پیرنیا داره با خودم گفتم خوبه یه بار قرار وبلاگی رو اونجا بذاریم و از اون حال و هوا لذت ببریم خلاصه با خودم قرار گذاشتم بعد ماه رمضون برم ببینم اون منطقه اصلا تحمل یه سری ادم شلوغ کار و داره یا نه که حتما بهتون خبر میدم

مخلص شما خاص ترین کچل دنیا (ابک)

نظرات 3 + ارسال نظر
مونس 22 مرداد 1391 ساعت 11:44 ب.ظ http://mounes1981.blogfa.com

من که از حالا میدونم نمی تونم بیام
امیدوارم مثل همیشه بهتون خوش بگذره
برای شادی روح منم دعا کنین

راستی خوش برگشتی کچل خاص!!!
نمی دونی چه حسی داره دیدن و خوندن حرفهای یه دوست قدیمی!!!
خوشحالم حالت خوبه زفیق

میبینم که آدرینا میاد اونجا و انگار نتونستی ببینیش
حالا الان حال ما رو درک میکنی وقتی تو میایی و ما نمیتونیم ببینیمت

مونس 10 مهر 1391 ساعت 09:27 ب.ظ http://mounes1981.blogfa.com

آدی شهر ما نیومد که تا دم درش اومد هاااا اما هر چی تعارف زدیم نیومد
خدایی دلم خیلی میخواست ببینمش و کلی هم توو دلم برنامه ریخته بودم اما نشد .انگار قسمت نیست من دوستای وبلاگیمو ببینم

خدایی من هنوز برای چند روز نیومدم تهران تا بتونم برنامه بذارم و ببینمتون . من همیشه تا فرودگاه میام و سر ساعت پرواز میرسم و بلافاصله هم میرم

خلاصه هی بپیچون حالا فرقی نداره یا ما میاییم بشین دعا بخون که ما نرسین یه خودت میایی بپیچون ولی جون من دعا میکنی یه چوری دعا نکنی تصادف کنیم بمیریمااااااااااااااااا

مونس 19 مهر 1391 ساعت 09:24 ب.ظ http://mounes1981.blogfa.com

کووووووووووووووفت
من خودم بمیرم اما یه تار مو از سر رفیقام مخصوصا کچلاش کم نشه

حالا تو یه ترای بکن شاید نپیچوندمت!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد