اعتراف

چند روز پیش ک بعد مدته اومدم اینجا یه دفعه دلم گرفت یاد کلی از خاطرات گذشتم افتادم یاد روزایی ک میرم تهران رو باهات میگشتم و اینجا پست میذاشتم یاد همه کافه رفتن هامون یاد مخصوصا کافه وصال ک چقدر خاطره داشتیم اونجا یاد کافه مونی ک رفتم و کلی با دوستت برای آشتی دوباره با تو صحبت کردم یاد کافه نادری  ک رفتیم و شاتو بریان نزدیم و با یه ابمیوه سر و ته شو در آوردیم یاد همه پیاده روی هامون تو خیابون امیر اباد  ک کوچه پس کوچه های امیر اباد و سوپر ها و نونوایی هاشو از سوپر ها و نونوایی های در خونمون بهتر میشناختم یاد دعوا ها و قهر کردنامون یاد کافه ایی ک رفتیم و قهر بودیم ک دقیقا همچین روزایی بود یاد رستوران سر فاطمی ک چه ته چین های خوشمزه ایی داشت

یاد همه ی روزایی ک ساده بودیم و خودمون هم خبر نداشتیم یاد جلسه دفاع تو همه دوستات ک همه رو بودم اخ ک چقدر دل تنگم شاید دیگه هیچ وقت تو زندگیم ب همچین روزایی نرسم 

پی نوشت : اینجانب ابک کبیر بعد از مدتها اینجا پستی رو آپ کردم و نمیدونم ک ایا دوباره ادامه میدم یا نه اما باید در ادامه دل تنگی هام بنویسم ک برای همه بچه ها ک بار اول ب موزه ایران باستان رفتم باهاشون و قرار های دیگه رو گذاشتم بد جور دلتنگم 

مخلص همه ی شما ابک خاص ترین کچل دنیا

نظرات 3 + ارسال نظر
فرشته 19 اردیبهشت 1393 ساعت 01:29 ب.ظ http://houdsa.blogfa.com

بچه هام دلتنگ توان... الکی گفتم. جدی نگیر...

آره بابا این روزا بچه ها هم دیگه خیلی هاشون تو بلاگشونه نمینویسن

هستی 19 اردیبهشت 1393 ساعت 11:36 ب.ظ

همش دعوا یادشه کچل :-D موزه فرش رو بگو ، دربند رو بگو مهمون من بدبخت بودین :-D اون رستوران لبنانیه (باز من مهمون کردما )،اون رستوران گرونه ( دقت کردی همش حول شکم می گرده ؟ ) کلاس اسپانیایی ،اون روزی که سر فیلمبرداری اومدی از همدان سوغات آوردی ،اون فشم و درکه :-D تولدت ،خداحافظیم تو کافه وصالل ،بام تهران و جیگر ...اووووو ابک چقد خاطره داریم واسه دوران پیری ...چقد جووونی کردیم و خبر نداشتیم ...ممنونم بخاطر همه ی روزای خوبی که ساختی :))))

آخ آخ یادته اون روزی ک خونه حاجی قرار بود تمییز کار بیاد آقاهه تو کوچه ازت سوال پرسیده بود طبقه بالا ناهار خوردیم

درویش 18 شهریور 1393 ساعت 09:34 ب.ظ

من همش میام و این پستتو میخونم و کیف می کنم
پاشو بیا بنویس دیگه خرررر همش پول پول پول

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد