بانک ملی شعبه دانشگاه

بانک ملی شعبه دانشگاه

چند روز پیش تو خیابون انقلاب بودم و داشتم دنبال یه کتاب میگشتم که ناخواسته دیدم جلوی بانک ملی شعبه دانشگاه هستم

http://s1.picofile.com/abek/Pictures/melli-bank_05.jpg

خیلی در موردش شنیده بودم با خودم گفتم برم داخل و برای اولین با راز نزدیک توی بانک و ببینم آخه هر وقت که تصمیم میگرفتم برم یا بانک بسته بود یا یه کاری برام پیش می امد و نمیتونستم برم

 نمیدونم میدونید یا نه طراحی بانک کار یورن اتزن(معمار خانه اپرای سیدنی )هست  

 

  http://s1.picofile.com/abek/Pictures/sydney-opera-house.jpg

جاتون خالی رفتم تو و داشتم از هنر معمار تو طراحی سقف و هماهنگی دیوار هاش لذت میبردم میخواستم برم با رئیس بانک صحبت کنم ببینم میشه برم طبقه بالا رو ببینم که یه دفعه یه چیزی توجه ام رو جلب کرد متوجه شدم یه تعدادی از همکاران دلسوزم دارند روی دیوارهای طبقه بالا دیوار پوش میچسبونند وقتی بیشتر دقت کردم دیدم فاجعه غم انگیز تر شد و طبقه بالا رو دارند سقف کاذب میزنند و گویا قرار شده بود سقف طبقه بالا با تمام زیباییش زیر سقف کاذب محو بشه خیلی حساس شدم ببینم بقیه اش رو میخوان چی کار کنن وقتی از چندتا از کارمندای بانک سوال کردم فهمیدم طی جلسه شماره .... معاونین بانک قرار شده تمام بانک سقف کاذب بخوره و اون سقف با تمام زیباییش زیر سقف کاذب بره. 

 

 

امیدوارم که اشتباه شنیده باشم و یا حداقل معاونین یه بار دیگه جلسه برگزار کنن و تصمیمشون عوض شه که این  یادگار هم ازمون  نگیرن

تنها پیشنهادم به دوستان اینه که حداقل یه بار برن ببینن واقعا لذت میبرن تا از دید ها  حذف نشده

 http://s1.picofile.com/abek/Pictures/melli-bank_03.jpg

نظرات 12 + ارسال نظر
mahmood 22 شهریور 1389 ساعت 11:59 ب.ظ http://www.eiml.blogfa.com

salam
be soorate etfaghi va az google varede weblaget shodam
az inke dasti dar neveshtan dari kheyli khoshhalam
mikhastam ye lotfi bokoni va to weblage man ye nazar bezari
nazare shoma baram moheme
ehsas mikonam dar khosoose gahziyeye aghaye seda ebi va googoosh va in poste janjalie man harf haye ziadi dashte bashi
lotf kon nazareto be man elam kon
kheyli mamnoon az tavajohet

حتما
الان می ایم تا وبلاگتو ببینم ولی داری هندونه میزاری زیر بغل ما

آدرینا بانو 23 شهریور 1389 ساعت 02:05 ق.ظ

خیلی از زیبایی های ما دارن زیر کذب ها پنهون می شن.....این که چیز تازه ای نیست...هر روز می بینم ....خنده هایی و که زیر ِ یه اخم پنهون می شن و شادی هایی که زیر تهمت ها دفن می شن.
کلا تو آدم جوادی هستی ابک جان...می ری سیریش این بدبختا می شی که چی؟؟!!!....بیا پس یه بار با هم بریم .....

چه جالب تا حالا با اینکه خیلی در مورد سقف کاذب شنیده بودم ولی هیچ وقت به معنیش دقت نکرده بودم واقعا آدم بعضی اوقات با دوستان فرهیخته میگرده چیزای خوبی یاد مگیره البته از قدیم گفتن کبوتر با کبوتر باز با باز

آره اتفاقا پایم یه برنامه تهران گردی بذاریم و از این جور فضا ها لذت ببریم

آدرینا بانو 23 شهریور 1389 ساعت 05:52 ب.ظ

ابک عکسا باز نمی شه چرا؟؟؟ ای بابا...تو این سوالای فنی ات رو از کی می پرسی آخه؟!!!!!

بابا این عشق قدیمیت این اطلاعات کاذب رو داد انگار میدونست من میخوام در مورد کاذب پست بذارم

آدرینا بانو 23 شهریور 1389 ساعت 09:44 ب.ظ

داداش ما زودتر از شوما باس شادمهر خان کامنت گذاشتیم...فقط تاییدش نکرده هنوز

حالا معلوم میشه وقتی از طریق دست های پشت پرده که دارم کامنت تو حذف کردم اونوقت متوجه میشی که هیچ وقت زودتر از ابک زودتر کاری انجام ندادی
پ.ن تاثیرات چیزاییه که توی بانک دیدم

فرشته 24 شهریور 1389 ساعت 02:13 ب.ظ http://surusha.blogfa.com

سلام جناب ابک..مبارک باشه..اون دست راستت زیر سر مسعود آدی اینا..شاید اونم یه بلاگ باز کرد ما رو از سرگردونی نجات داد..


در مورد مطلب هم...چی بگم. اینجا همه زیباییارو گند میزنن بهش. همه چیرو فقط خراب میکنن.
حالا نگفتن دلیل این کاره مسخره اشون چیه؟

سلام سرکار خانم فرشته
سلامت باشین دیگه ظاهر و باطن
والا جاتون خالی ما ساروق که بودیم تمامی قسمتای راست بدنمون رو زیر سر مسعود گذاشتم اما انگار جواب نداد
در مورد دلیل هم ازشون پرسیدیم گفتن معاونا تصمیم گرفبت ما هیچ کاره هستیم
در ضمن من شما رو در بلاگ حقیر و کوچکم لینک کردم

علی 24 شهریور 1389 ساعت 07:14 ب.ظ http://deltangihayeman1388.blogfa.com

سلام ابک جان بالاخره ملاقاتت کردم ...
من از دوستای آدرینام ( آدرینا بانو ) ...
قبلا شما رو بدون وبلاگ توی وب آدی ملاقات میکردیم ...
یه بارم از آدی پرسیدم وبلاگ دارین یا نه( اون موقع یه پست در مور شما نوشته بود ) که مثل اینکه اون زمان وب نداشتین ...
اما حالا میبینم که بله ...
البته منم یه مدت وبم رو حذف کرده بودم بنا به دلایلی ...
ولی دوباره زندش کردم و از نو شروع کردم ...
خوشحال میشم لینک هم بشیم ...
اگه مایل بودین خبرم کنید ...

سلام علی جان اتفاقا منم خیلی دنبالت گشتم
منم خیلی خوشحال میشم اصلا میخوام بی پرده بگم که یکی از دلایلی که بلاگ زدم برقراری رابطه با تو بوده

مسعود آدی اینا 26 شهریور 1389 ساعت 11:10 ق.ظ

واقعن آدمای جوادی اند که آثار هنری، باستانی ، فرهنگی و ... براشون اهمیتی نداره این مسئولین دولتی!
شما ابک جان غصه نخور ولی "موهاتو افشون کن ..."

واقعا راست میگی اما از همه اینا که بگذریم آه بیا بیا بیا لامپ لامپ مهتابی کم مصرف کم مصرف

مسعود آدی اینا 26 شهریور 1389 ساعت 11:11 ق.ظ

فرشته تو فکرشم! شاید تو مهر ماه بلاگ عظیم مسعود به بهره برداری رسید مسعود بلاگ داشته باشه فک کنننننن...

بابا زشت به خدا تا کی میخوای از بلاگ اجاره ایی استفاده کنی یه یا علی بگو و استارت بزن

فرشته 27 شهریور 1389 ساعت 01:04 ب.ظ http://surusha.blogfa.com

ممنون بابت لینک...لطف کردی.
بعدش ببخشید میشه شفاف سازی کنی دقیقا با مسعود چی کار کردی؟
مسعود باز تو این تیکه منو استفاده ابزاری کردی ازش؟؟؟

خواهش میکنم
نه دیگه نمیشه شفاف سازی کرد در حالت معمولی مگه اینکه برم تو کار پست رمز دار
قسمت بعدی رو هم به مسعود اجازه داده میشه اندازه یه کامنت از خودش دفاع کنه

رئیس...! 28 شهریور 1389 ساعت 01:25 ق.ظ http://lalmoonigerefte.blogfa.com/

ابک جان اینجا ایران است. و تنها چیزی که ارزش ندارد هنر است و جون انسانها.

واقعا راست میگی و صد در صد باهات موتافقم
راستی چرا بلاگت بالا نمیاد چندین بار تلاش کردم تا حالا اما نشده

عروس 28 شهریور 1389 ساعت 08:43 ق.ظ

سلام داداشی

فقط می خواستم بدونی بهت سر زدم نگی بی معرفت بود.
بازم می یام.

سلام عروس خوبی دیوانه کردی ما رو لطف کردی بازم سر بزن

شادمهر 28 شهریور 1389 ساعت 05:42 ب.ظ

آقا تبریککککککککککککککککککککککک
خیلی کار خوبی کردی ابک عزیزم
بنویس همیشه
هر کاری از من بر بیاد در خدمتم
قلمتم خوندنیه ماشااله

سلام
خوبی رفیق از نظر ها پنهان بابا بیا ببینیمت دلمون به خدا تنگته

از شما به ما خیلی رسیده رفیق

بابت انرژی مثبتی هم که میدی تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد